Sunday, June 1, 2008

31.may.2008

31/5/2008 / saturday

sampai umah pukul 4.30 am.. balik dari karoake.. smpi umah je abby terus je capai bantal and tido,gua layan astro dulu till pukul 7am.. and then baru tido...
bangun tengahari je abby ajak pegi makan free...heheehe
hari nie umah boss abby ada buat kenduri,boss dia ada jemput gua gak.. so plan for tengahari nie ada lah makan free dulu le... gerak dr umah gua pegi SCC, ambik kawan abby, si Rozai , lepas tu gerak pegi umah SE abby, si Azrol..park keta kat umah dia, naik satu keta je pergi aman putra.. dpt la naik CRV si azrol tu heheehe.. sampai je umah boss abby, jumpa tuan umah jap ( si Salina ), and then kitaorang pun terus makan la.. lepas makan baru la Ed and Hani sampai.. lepas buat apa yang patut2..(exp : bergambar, etc... ) lepas tu kitaorang chow...
mulanya ingat nak greak terus pegi taman melawati,otw lalu bukit jalil,ramainye org kat situ, rupanye ada jom heboh.. singgah jap..beli brg,tangkap gambar,etc...
lepas tu gerak pegi tmn melawati, lepak jap, lepas tu ibu ajak pegi makan, kat umah pun takde orang.. so cuma gua,abby,ibu and the 2 jawa yang makan.. makan kat Seri Ratu kat bukit bintang ( tempat fav Ibu )... sedap makan kat situ..lepas mkn gerak balik melawati .., ibu & Abby dah mengantuk... smpi melawati je, abby & gua terus gerak balik umah.. sampai je umah, gua terus je tido, abby tak keje next day ( today.. ) so gua rasa dia still layan tv...heheeehe

No comments: