Tuesday, May 20, 2008

karoake and peristiwa selepas nye...

16/05/2008, hari jumaat, gua keje hari tu.. di sebabkan gua keje kat CS centre, gua kene keje shift la.. that day gua keje dr pukul 3pm till 12 am.. lama gile rasanye kalau keje shift ptg nie..sengal rasanye sekejap..eheh..hheheeh.. ari tu keje cam biasa le..banyak call and aduan cust yang nak kena layan, pasal USB modem la..GPRS/3G le.. tapi lebih kurang jam 11.00 pm kawan gua, si Paris ada sound gua pasal nak pegi karoake.. gua mula malas nak pegi coz gua bukan nya pandai nyanyi, tp sbb nak tengok si paris ni menyalak kat karoake, gua setuju je.. gua call abby suruh dia datang KLCC kul 12am and pick gua up ... so comfirm kengkawan gua yang pegi malam tu Gua,paris,ally,norlin,ciko,wan,anne,abby and azizi...
abby akan dtg dengan azizi, tapi sebelum smpi klcc, azizi call ally ckp keta gua kene langgar, arrgh!!! geram gila gua, gua sayang gile kete tu.. tp dah kene langgar, as per abby, ada budak langgar keta tu, nasib baik azizi ada masa tu, azizi yang tolong settle kan case nie.. budak tu akan bayar for my bumper.. so that case will be settle soon...
abby ngan azizi pickup gua kat KLCC lebih kurang 12.30 am.. and then terus gerak pegi KTV.. paris dgn ally dah gerak.. kat sana anne, wan, norlin and ciko dah tunggu.. smpi sana terus parking kat sana club nie.. kena bayar rm 10.00, mahal gile.. tapi coz dah lambat, bayar je la.. terus gerak gi karoake...smpi sana, tengok ramai gila org..sampai je giliran kitaorang terus je masuk tuk memekak...hehehe paris and norlin terus capai mic and memekak.. gua,abby . azizi and ally mulanye malu2.. tp masa nak dekat habis time baru kitaorang mula memekak...heheh..biasala pemalu la katakan...heheh
lepas abis memekak, semua on je nak makan kat Lotus kat ampang, so semua gerak pegi sana, tp sebelum tu, apa la case hari tu, keta gua kena saman plak dgn traffik coz parking kat tempat yang salah.. gua pun apa lagi hangin la kat budak cina yang jaga parking tu.. bleh budak tu kata tak tau yang traffik dtg saman, kata kat situ bleh parking, gua mintak balik rm 10 tadi.. lepas tu ally+abby+azizi sound budak tu.. cuak jugak la budak tu kena sound...heheeheh apa la nasib gua hari nie.. keta kena langgar, kena saman .. entah apa lagi la yg kena lagi lepas nie..sampai Lotus, kitaorang semua terus makan and around 4.00am semua gerak balik...wan+ anne , ciko + norlin,paris , gua+abby+ally+azizi... semua bawak haluan masing2...
gua kena pegi LRT kelana jaya dulu coz ally park keta dia kat situ..kitaorang smpi kat LRT kj lebih kurang 4.30 am.. KETA ALLY KENA CURI !!!! kitaorang semua terkejut, keta ally takde kat situ.. gua dgn azizi cuba cari kat kwsn tu..memamg takde.. abby + ally still dlm keadaan terkejut...gua bwk diaorang pegi balai polis KJ, ally buat report kat sana.. kesian ally hari tu.. azizi pun sama.. dah diaorang baru je bertunang.. jd plak menda nie..lepas buat report..kitaorang balik sunway..dlm keta semua senyap je.. apa la yg diaorang semua pikir.. gua pun tak tau..gua cuma harap keta tu kena tarik or ada org salah tarik... kesian ally + azizi... gua and abby faham apa yang diaorang rasa kan.. coz gua penah hilang keta dulu.. 2x !! yup 2 kali !!! ... to pencuri keta , fuck off and die !!! i hope you guys will burn in hell !!!

No comments: