Monday, May 12, 2008

keje...

hari ini bersamaan dengan 12/5/2008 adalah hari pertama gua pegi keje lepas "direhatkan" selama 2 minggu.. dah lama tak keje, rasa malas la plak nak gerak pegi opis.. bagun pagi je tengok Abby dah masak breakfast.. nasi goreng cina.. sedap gile !!! thanx.. sampai opis rasa mcm janggal la plak.. lama tak dtg klcc.. masuk opis je, kekangkawan gua ramai jugak la yang bertanya khabar... gua cam biasa je la.. bila gua mula nak start keje, gua mula batuk and semput.. teruk plak tu.. muka gua cam pucat gile..sial la apa dah jadi nie...tadi ok je..aku jumpa manager on the floor, mr Ahmad, gua ckp kat dia apa yang jadi, gua tak bleh buat keje kalau cam nie.. nasib baik dia ok, dia suruh gua buat keje "backend" je... so gua cuma check acc cust and check kalau ada masalah activation ... esok gua rasa nak pegi ampang puteri and mintak kat doc.. nak inform yang problem dengan batuk gua still persist..

No comments: